reklama

Veci, čo mi naháňajú strach...

Čítala som článok jednej mojej spolužiačky, a našla som tam niečo, čo by som mala spraviť. A možno nie len ja, ale aj mnoho ľudí po celom svete...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mali by sme začať robiť veci, ktoré nám naháňajú strach... Spraviť denne niečo, čoho sa bojíme. Neviem čoho sa bojíte vy, ale ja sa bojím mnohých vecí a ľudí. Pre začiatok sú to moji rodičia. Už sa doma bojím aj dýchať. Je to také zlé. Druhou vecou je môj priateľ. Bojím sa vždy, keď nie som s ním. Niekedy nevydržím bez neho ani minútu a inokedy, hlavne keď ma naštve, chcem od neho odísť a žiť si svoj život sama. Ľúbim ho a preto by bol nezmysel rozísť sa s ním, no niekedy nemôžem vydržať tie jeho sprostosti a klamstvá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minule išiel s kamošmi do pubu blízko našej školy a keďže od nového roku nefajčí, sľúbil, že nebude fajčiť a ja som mu verila. Ja som šla do mesta niečo vybavovať a potom som mala ísť za kamošmi do krčmy. No niečo vo mne mi hovorilo, aby som šla za ním. Verila som mu, no bola to obrovská chyba. Ako už mnoho krát predtým mi klamal, nasľuboval a nesplnil, stalo sa tak aj teraz. Bola som nahnevaná. Veľmi nahnevaná. Chcela som tam naňho pred všetkými nakričať, že čo si o sebe myslí a prečo mi toto robí...No nestalo sa tak. Naštvaná a uzavretá do seba (znova) som si sadla vedľa neho a kým on sa zabával s ostatnými, ja som pila čaj, potichu a nezbadateľne plakala a nedovolila som mu ani na seba siahnuť. Potom, keď všetci odišli, pokojne som mu povedala, ako mi ubližuje, že som mu verila, ale on sklamal. Išla som teda za kamošmi, nechcela som byť doma. Išiel so mnou. Celú cestu som plakala a hovorila si: ,, Som sprostá krava, už mu nebudem nikdy veriť!!! A načo? Prečo sa s ním nerozídem?!" No nedokázala som to urobiť. aj napriek všetkému ho mám rada. V krčme s mojimi kamošmi sme sa trochu udobrili, no neverím mu. To nejde len tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to veľmi ťažké a niekedy by bolo aj chybné urobiť niečo, čoho sa bojíte, no premýšľajte a možno prídete na to, čo je pre vás dobré a čo len príťažou. DRŽÍM VÁM VŠETKÝM PALCE.

Ľudmila Badurová

Ľudmila Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Svet nezmením, ale svet môže zmeniť mňa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu