reklama

Spolu

Už ani neviem, ako táto báseň vznikla, ale rozhodla som sa, že ju sem pridám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Trápiť sa, to je slabé slovo.

Zabiť sa, to by bolo preňho mnoho.

Nechcem zase ubližovať,

chcem sa smiať a radovať.

Zo života, z nehy, lásky.

A nemať už žiadne vrásky.

Hlbšie a hlbšie sú tieto vrásky.

A prečo? Zo zničenej lásky.

Tá lásky zaniká. No zo strany mojej.

Ubližujem stále lásky svojej.

Jeho i mňa to veľmi bolí,

no keby sme spolu viacej boli,

vedel by, že ho ľúbim veľmi.

Že ho nenechám medzi dvermi.

Pozvem ho ďalej, naspäť.

Do svojho srdca :,, Láska, zasvieť!“

Zasvietil, no potom zhasol tam.

Ja ho však odísť nenechám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľúbim ho a budeme spolu,

a odoženieme spolu všetku smolu.

Budeme spolu navždy, stále už.

Milujem ho ako vodu púšť.

,,Ľúbim ťa a chcem s tebou byť.

Navždy, láska, navždy s tebou žiť.“

Ľudmila Badurová

Ľudmila Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Svet nezmením, ale svet môže zmeniť mňa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu