reklama

Vyčnievam z radu?

Pred aj dlho po prezidentských voľbách sa u nás v triede hovorilo o rôznych ľuďoch v parlamente, o rôznych politických stranách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No keď sa ma niekto opýtal, čo si o tom všetkom myslím, radšej som sa otočila a robila si svoje veci, ktoré som potrebovala. Vtedy začala krutá vojna medzi spolužiakmi o kandidátoch na prezidenta. Jedni boli za toho, iní zasa za iného. No ja som nebola nikde. Spolužiaci ma za to začali odsudzovať a hovoriť mi, že sa so mnou nedá o ničom porozprávať. Ale prečo? Čia to bola chyba? Moja, že nemám záujem baviť sa v sedemnástich o politike, alebo ich, že nehovorili o ničom inom?

Ľudmila Badurová

Ľudmila Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Svet nezmením, ale svet môže zmeniť mňa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu