reklama

Telefonát

Začalo to 24. 2. 1992, keď môj oco aj s bratom, ktorý mal  vtedy 3 roky, prišli domov a počuli zvoniť telefón. Volali z nemocnice kvôli mojej maminke. Teda v podstate kvôli mne. Prišla som na svet...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moje detstvo bolo trochu pod útlakom... Asi preto, že som bola mladšia ako môj bráško. Okolo siedmych rokov som sa začala búriť. Začala som odvrávať, biť brata a občas aj spolužiakov v škole. Vraj som raz zbila brata pančuchami tak že ležal v kúte a plakal...

Bývali sme na Hájiku v Žiline. Do školy som chodila do mesta. Keď som mala 11, presťahovali sme sa na dedinu. Do Nededze. Zmena prostredia a zmena školy bola dosť ťažká, ale zvládla som to aj napriek všetkým urážkam, ktoré som denno denne musela počúvať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz som v druhom ročníku na Gymnáziu Kráľovnej pokoja. V triede mám 22 spolužiakov a iba 5 spolužiačok, no musím povedať, že sme super kolektív. Teda aspoň podľa mňa. Uvidíme, čo život prinesie...

Ľudmila Badurová

Ľudmila Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Svet nezmením, ale svet môže zmeniť mňa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu